bir süredir evde olmamdan mütevellit televizyondaki gündüz programlarını çokça izler oldum. ve bir kaç yarışma programında bazı hanım kızlarımızın! kendilerini tanıtırken kullandıkları bir tabir kulaklarımı tırmalamaya başladı. "ev kızıyım" nedir abi bu? ev kızı olmak ne demek. biz çalışan hatunlar sokak kızı mıyız? nediyosun lan sen?
tilt oluyorum bu mevzuya. vasıfsızım çalışmıyorum de geç!
kızıyorum napiim. !
8 Nisan 2010 Perşembe
ev kaz-ı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 trip:
Yorum Gönder